OK Guys/Gals,
I'm a bit early but will not have internet access within the next 24 hours for a while, so here goes.....
We all got our Christmas present early again this year, thanks to our team winning Lord Earl Grey magnificent trophy !
I want to wish to our General (Calvillo) a speedy recovery, health & courage, I'm keeping you in my thought & prayers !
To all Als players & coaching staff (we know you read this forum), health for you and your family members....
.....Especially the one who recently had a newborn (Perrett) or 1 coming soon (Cobourne) & a speedy recovery for those of you who had an injury (Proulx, Lambert, Spencer, etc...).
To All the GoAlsGo.com members & casual readers, health, lots of $$, inner peace & all you desire.
Merry X-Mas to everyone & a Happy New Year to all of you !
On a last note, SectionU2, me & Ottawa Als Fan have been working "double-shifts" for the site, lots going on in the background that you haven't seen yet.....you will see the results in 2011...and we'll need members to participate more than ever !
Ok tout le monde…
Je suis un peu tôt, mais je n'aurais pas accès à Internet dans les prochaines 24 heures pour un certain temps.....
Nous avons tous eu notre cadeau de Noël tôt cette année, grâce à notre équipe qui a remporté le magnifique trophée de Lord Earl Grey !
Je tiens à souhaiter à notre Général (Calvillo) la santé, du courage & 1 récupération rapide, je vous garde dans mes pensées et prière !
Pour tous les joueurs des Alouettes & coachs (nous savons que vous lisez ce forum), de la santé pour vous et vos membres de la famille ....
..... Particulièrement pour ceux qui ont récemment eu un nouveau-né (Perrett) ou ceux qui sont en attente (Cobourne) et un prompt rétablissement a ceux qui ont subi des blessures (Proulx, Lambert, Spencer, etc ..).
Pour tous les membres GoAlsGo.com et lecteurs occasionnels, de la santé, beaucoup de $$, la paix intérieure et tout ce que vous désirez.
Joyeux Noel et une Bonne Année à vous tous!
Dernière note, SectionU2, moi & Ottawa Als Fan travailles d'arrache-pied dans l'ombre pour le site. Vous verrez les résultats en 2011…..et nous aurons besoin de la participation des membres plus que jamais !