Very disappointed with the French iCal Calendar.
Multiple errors into it:
ex: DESCRIPTION:Toronto à Montré\;al
So this is suppose to mean:
Toronto À Montréal....
well it doesn't look like that when I import it in my iPhone Calendar....It looks like the 1st example above.....
Alouettes, I know you read this, please fix this & another thing that would be nice (in both french & english files) is a more accurate description.
Example:
For english file: CFL - Toronto Argonauts @ Montreal Alouettes
For french file: LCF - Argonauts de Toronto @ Alouettes de Montréal
A more accurate description is better, especially since there is 2 others PRO team in the city that also have iCal calendars.
Good thing the Montreal Impact puts a full description for all its game (ex: New York Red Bulls @ IMPACT DE MONTRÉAL), not just a brief NY @ MTL
Don't worry for me, I modified the french .ics file and after 30 min of modification, adding stadium, broadcaster, etc....it provides me the info, especially if I'm on the road.
[/rant off]
[/bitchage on]

Très déçu par le calendrier iCal français des Als
Plusieurs erreurs:
ex: DESCRIPTION:Toronto à Montré\;al
Donc, si je transcrit bien l'info, c'est supposé etre ceci:
Toronto à Montréal
Meme si ca ne ressemble pas du tout a ca quand je l'importe dans mon calendrier iPhone, ca ressemble plutot au 1er exemple
Je sais que le créateur/créatrice des calendrier lis ceci, s'il vous plaît corriger le probleme et petite suggestion en passant:
Ca serait bien (en français et anglais) avoir une description plus précise.
Exemple:
Pour l'anglais: CFL - Toronto Argonauts @ Montreal Alouettes
Pour le français: LCF - Argonauts de Toronto @ Alouettes de Montréal
N'oubliez pas qu'il existent 2 autres équipes pro a Montreal qui eux aussi utilise les calendrier iCal, au moins l'Impact met une description complète pour tous ses matchs (ex: New York Red Bulls @ IMPACT DE MONTRÉAL), et non seulement NY @ MTL...
Ne vous inquiétez pas pour moi, j'ai modifié le calendrier français a mon gout (l'ajout du stade, et autres items (diffuseur), etc)...on n'est jamais mieux servie que par soi-meme dis le proverbe !
[/bitchage off]